.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
45 پروژه عمرانی راه و شهرسازی مازندران افتتاح می‌شود
45 پروژه عمرانی راه و شهرسازی مازندران افتتاح می‌شود

شمال نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری 45 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر 317 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی اسد از بهره‌برداری 45 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر 317 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

وی افزود: این اداره کل در راستای مسؤلیت، نگهداری و صیانت از سرمایه‌های ملی اقدامات گسترده‌ای را در محورهای استان در دست اجرا داشته به ویژه با توجه به نگاه توسعه استان توسط دولت یازدهم در زمینه ارتقاء و بهسازی راه‌های اصلی و شریانی فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد.

وی به بهره‌برداری از 20 پروژه راهسازی و راهداری در محورهای اصلی و فرعی استان اشاره و خاطرنشان کرد: آسفالت محورهای جاده نظامی قائمشهر، نکا ـ نیروگاه، ساری ـ جویبار و روکش آسفالت محور دودانگه از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از پروژه‌های افتتاحی زیرگذر چالی، اسکندرکلا، قلعه‌سر و گرجی‌محله به عنوان پروژه‌های مهم راه‌سازی نام برد.

اسد درباره پروژه‌های افتتاحی در بخش راه روستایی یادآور شد: 19 پروژه از جمله بهسازی و آسفالت محور روستایی لشکنار نوشهر، سرتا، جناسم ساری، امافت سوادکوه و ملار آمل به طول 43 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری 6 ساختمان اداری توسط این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره و تصریح کرد: احداث ساختمان‌های پزشک قانونی آمل، کتابخانه عمومی قائمشهر و ثبت احوال بندپی شرقی بابل از جمله پروژه‌هایی است که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در راستای مصوبات ساخت و سازهای دولتی توسط این اداره کل به اجرا درآمده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یا زهرا س 10 بهمن 1392
خسته نباشی !!!!!! ترافیک جاده هراز و فیروزکوه امان مردم رو بریده . شما برو روکش آسفالت بکش ! خدا رو شکر که فقط قراره دو باندش کنین اگه قرار بود اتوبان بسازین تا موعود باید صبر می کردیم !!!!!!!!!
Mirzade,mohammad 11 بهمن 1392
مشكل مسكن مهر سرخرود را لطفا حل كنيد اماده سازى نشد كارشناسان شما و مديران زير مجموعه شما در اين بخش نه تنها كار نمى كنند بلكه واقعيت را به جنابعالى نمى گوىند ودمار از روزگار سازندگان در اوردند يقين بدانيد اگر يك نماينده دلسوز و با وجدان براى اين كار انتخاب كنيد ظرف كمتر از ٥ ماه جاكسر سرخرود به سرو سامان مى رسد
عبدالله 12 بهمن 1392
ببرادر عزيزي كه از وضعيت جاده هاي اصلي گلايه دارند حفشان به حق است ، اما ايشان هم همانند شهردار ساري كوتاهي حوزه راهسازي شمال را از اداره راه و شهر سازي مي خواهند . در حاليكه احداث راه هاي شمال به تهران ربطي به راه و شهرسازي مازندران نداره جووووووووووووون !!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.